My we Włoszech

Dnia 11 maja wczesnym rankiem, wyjechaliśmy na wycieczkę do Włoch do miasta Rimini w regionie Emilia- Romania. Już na początku naszej wyprawy wiele niezapomnianych wrażeń dostarczył nam największy włoski park rozrywki - ,,Mirabilandia’’ znajdujący się w Savio gmina Cervia w Emilia-Romania. Mieliśmy okazję uczestniczyć w pokazie kaskaderskim ,,Hot Wheels’’ z udziałem zarówno samochodów ciężarowych, osobowych oraz motocykli.

Następnego dnia pojechaliśmy do najstarszego parku rozrywki we Włoszech - ,,Fiabilandii’’. Atrakcje takie jak m.in. Labirynt Fu-Ming, Zamek Merlinga, Karuzela Alladyna, Wielki Kanion, zjeżdżalnie i kolejki górskie – sprawiły, że chwile w nim spędzone na długo zapadną w naszej pamięci. Szczególną atrakcję stanowiło Delfinarium, w którym mieliśmy okazję obejrzeć pokaz z udziałem delfinów. Taniec na wodzie oraz zabawy z piłeczkami tych niezwykłych ssaków, spowodowały uśmiechy na twarzach zarówno dzieci, jak i innych uczestników wycieczki. Podczas przejazdu przez Safari Ravenna, podziwialiśmy wiele zwierząt m.in. żyrafy, zebry, hipopotamy. Duże wrażenie zrobił na nas przejazd kolejką do klatki małp, co gwarantowało nam bliski kontakt z tymi zwierzętami. Wodne pontony sprawiły, że uśmiech nie schodził z twarzy naszym podopiecznym. Wiele pozytywnych emocji dostarczyło nam również zwiedzanie Watykanu, podczas którego wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Bazylikę Świętego Piotra oraz mieliśmy okazję uczestniczyć na placu Świętego Piotra w uroczystościach z udziałem papieża. Podczas pobytu w centrum miasta zjedliśmy prawdziwą, znakomitą, włoską Lasagne. Hotel w którym się zatrzymaliśmy znajdował się bardzo blisko morza, co pozwoliło nam na częste spacery.

Wyjazd ten pozwolił nam poznać wiele dzieł architektury oraz zobaczyć zabytki Rzymu m.in.: Koloseum, Łuk Konstantyna Wielkiego, Forum Romanum oraz Plac Wenecki. Wycieczka do Włoch dostarczyła nam ciekawych informacji dotyczących tego niezwykłego kraju.